1. desember

Tid for å  åpne adventskalenderens første rute, og jeg benytter sjansen til å åpne en splitter ny blogg. I adventstiden i år er det 2 små nissebarn som skal få seg klær. Jeg har startet i dag på guttens ene sokk. Prøvde nå i kveld å ta et bilde men hunden hadde veldig lyst på den lille nissegutten.

Jeg har startet opp et nytt syprosjekt i dag, Skal prøve å lage 4 spisebrikker som skal bli julegaver. Laget meg et mønster i dag, og her er deler av stoffet skjært opp. Blir spennende å se om jeg får stoffene  fint sammen. Jeg har skåret opp 4 stoffer som ligger oppå hverandre.

For de som har lyst til å kikke i min «gamle» blogg så er den her wias hobbykrok.

~ av wia123 den desember 1, 2010.

4 kommentar to “1. desember”

  1. Så flott nissen blir. Blir spennande å sjå dei ferdige brikkene.

  2. Gratulerer med ny blogg. Nydelig hund du har.

  3. Gratulerer med ny blogg!

    Det blir spennande å sjå brikkene som skal bli av det blå puslespelet 🙂

  4. Gratulerer med ny blogg:) Eg har kledd på eit par slike nisseborn tidlegare i haust, og dei vart søte. Det vert nok din også, med litt meir klede;)

Legg igjen en kommentar

 
