God jul i stua

Endelig er dagen her som vi har ventet på så lenge. Kl 1100 var jeg og Vesla klare for Askepott-along med hver vår nye pysj. Min er rød med flanelsbukse.

Mitt Askepottprosjekt er en grå jakke i Røros lamullgarn. Til kos hadde vi selvsagt julebrus og litt masipan.

På kvelden fikk vi besøk av denne søte nisseprinsessa, tantebarnet mitt på 1 1/2 måned.

Og her er mine 2 nissebarn ferdig pyntet til jul. Mangler noen knapper som jeg får kjøpe etter jul.

Lillejulaften var vi som vanlig hos guttenes far og feiret, og av ham fikk jeg denne fine boka. Utrolig fin gave å få uten å ha kommet med et eneste forslag selv.

~ av wia123 den desember 26, 2010.

Én kommentar to “God jul i stua”

  1. Nydelig sett du har laget. Fortsatt God Jul!

Legg igjen en kommentar

 
