Og roen har senket seg

Etter en litt urolig natt med vannlekasje og strømmangel så koser alle seg med sitt og har det fint. I år ble jeg ferdig med alle utenom en gave til julaften. Settet til lilleprinsessa måtte jeg bortover og levere på 1. juledag. Jakke og lue ble det til slutt. Strikket i Dale babyull på pinner 2,5 og oppskriften er fra samme hefte som det forje babysettet.

En detalj av de søte hallo kittyknappene som jeg fant.

I dag har jeg startet på julebroderiet mitt. Jeg startet med et par trær.

~ av wia123 den desember 26, 2010.

2 kommentar to “Og roen har senket seg”

  1. Så nydelig sett. Lekkert 🙂

  2. Nydelig babysett, det roer ned når man kan kose seg med slike småplagg 🙂 Jeg holder på med en body nå, men jeg synes den blir stor… Ønsker deg og dine en fortsatt flott juletid!

Legg igjen en kommentar

 
