Tassen har fått seg genser

Endelig er Tassens genser ferdig. De siste maskene ble strikket i trivelig lag på strikkekafe i går kveld, mens de  siste trådene akkurat er festet.

Jeg har gått ut ifra Garnstudiooppskrift drop 102-42 og den er strikket i Falk fra lageret. Opprinnelig garn som var til overs etter at jeg strikket VM- gensere -97 Trondheim. Jeg har forlenget beina i forhold til oppskrift. Og se her, den passer perfekt til Tassen!

Vel ferdig med genseren fikk jeg så smått begynt på Veslas sokker i går. Jeg strikker i Opal feeling, blir noen friske sokker!

~ av wia123 den januar 5, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
