En liten helge-rapport

Straks er helga over. Jeg har rukket et spinnetreff, litt husarbeide og litt strikking, men uansett så skulle helgene ha vært mye lengre. Jeg ble nesten ferdig med den blå ulla på treffet.

På slike treff finnes mange fristelser, deriblant denne fine ulla her.

I dag fikk jeg strikket såpass på Veslas VM-genser at mønsteret på bolen begynner å synes.

Litt fremgang kan jeg også vise på Veslas sokker er ferdig med hælen på den første sokken, så da regner jeg med at de er ferdig i løpet av uka.

~ av wia123 den januar 9, 2011.

3 kommentar to “En liten helge-rapport”

  1. Høres ut som en herlig helg. Og den hundegenseren under, sånn vil jeg også lage. Til en dachs

  2. Så spennende med spinning da. Nydelig blåfarge. Jeg holder også på med VM genseren, str xxl. Målet er å få ferdig den i løpet av uka. Er straks ferdig med forstykket så da har jeg bare bakstykket igjen. Armene er nemmelig ferdig. Lykke til med vm genser strikkingen din 🙂

  3. For ei herlig blåfarge. Og, Tassen, han ble jo sååå fin i genseren.

Legg igjen en kommentar

 
