Gamle skatter

Forleden kveld kom jeg over noen gamle strikkemønster på nettet, og i dag lå de i postkassen min. Over 80 gamle mønster med masse fint mønsterstrikk. Tror nok jeg skal klare å lage noe med hjelp av disse. På bildet ser du noen få av dem.

I år så skal jeg prøve å ferdigstille minst 1 ufo hver måned. Og først ut er denne her, mange små deler som skal bli noe «søtt» til slutt.

I morgen regner jeg med å være ferdig med Veslas sokker, har kommet et godt stykke på foten på sokk 2. Så i kveld fant jeg fram garn til et par sokker til meg selv.

~ av wia123 den januar 13, 2011.

2 kommentar to “Gamle skatter”

  1. Har du funnet en skatt du også?
    Jeg fant masse strikkemønster på loppemarked før jul:)
    Lykke til med UFOer og ha en riktig god helg.

  2. Spennende UFO du viser. Den må jeg følge med på, hva det skal bli.
    Ha en fin helg.

Legg igjen en kommentar

 
