En prøvelapp i kontstrikk

Da er prøvelappen min til kontestrikkekurset ferdig. Et par sokker som passer meg perfekt. Vi hadde 2 kvelder på husflidslaget og med 12 fremmøtte må det kalles god oppslutning.  sokkene er strikket i Fabel på pinner 2,5

 

Pinnene gikk rett over til Arwettagarn og februarsokkeoppskriften på Uformelt. Disse har jeg STORE planer om at skal bli ferdige før utgangen av måneden.

~ av wia123 den februar 25, 2011.

2 kommentar to “En prøvelapp i kontstrikk”

  1. ÅÅåå desokkene er bare sååå flotte! Eg ELSKER mine og det SKAL bli et par til!! DIne ble flotte i det garnet, så eg har også lyst å prøve meg på de spraglet garn!

    KOS deg og ha en herlig søndag!

    Go`klem Vibbedille ;))

  2. Wow, så flotte sokker 🙂 Moro med kurs!

Legg igjen en kommentar

 
