Innspurt

Hva skjer når en liten hund får tak i en lue med en stor dusk? Jo, da får du en stor haug med korte trådender. Det ble ikke kastet for jeg tenkte jeg skulle prøve å sette dem sammen igjen. Her har jeg i allefall fått samlet dem i en bunt. Det ble endel frisering av dusken etterpå, men bedre enn duskelø lue.

 

Tidlig i dag ble jeg ferdig med den første av februarsokkene, og nå er vrangborden ferdig på sokk 2. Blir nok mest sokkestrikking på meg i dag, skal dette gå bra.

 

Ullbuksa har fått seg linning, men ellers så får den vente til Tirsdagen før jeg har tid til å strikke noe mere på den.

~ av wia123 den februar 27, 2011.

3 kommentar to “Innspurt”

  1. oj, oj, er ikke bare bare å ha en lekende hund i huset. Får håpe du får reddet den. flotte ting du holder på med.

  2. Ojda!Bra du fikk fikset den igjen da.

    Flotte sokker!

  3. Februar har femdelses 12 1/2 time igjen så du har jo god tid til å bli erdig med sokkene dine 😉 Lykke til!

Legg igjen en kommentar

 
