Det er aldri for seint….

…å gjøre ferdig en ufo!  Sommeren 2009 strikket jeg ferdig en bomullsjakke til Vesla. Samme sommer kjøpte jeg knapper til jakken i Tyskland. De siste ukene har jeg lett huset rundt etter de knappene, og endelig i dag fant jeg dem. De lå i en skuff der jeg har lett minst 3 ganger før. Vesla tok den straks i bruk og det er bra for hun har vokst litt siden den ble strikkket.

 

Jakken er strikket i Petunia bomullsgarn etter en Pt oppskrift som kom ut sommeren 2009. Til slutt et nærbilde av smili-knappene.

~ av wia123 den mars 2, 2011.

Én kommentar to “Det er aldri for seint….”

  1. Så søt jakke til ei søt jente. Ser at denne jenta er ute om dagen, friske roser i kinna 😀

    Ha en koselig onsdagskveld 😀

Legg igjen en kommentar

 
