Nye prosjekter

Det enkleste i verden er å starte på et nytt strikkeprosjekt. På uformelt har aprilsokkemønsteret kommet og jeg er godt igang med den andre sokken. De strikkes i wollmeise og min mor skal få dem. Fargen er campari orange.

I månedsskiftet skal jeg på strikketreff i Bergen. I juletider startet vi en along for å lage oss et plagg som vi skulle bruke under treffet. Jeg hadde store planer om en kjole, men jeg fikk aldri startet på den. Så nå satser jeg på en kort jakke isteden. Den strikkes i Fabelgarn og jeg bruker en Dropsoppskrift.

~ av wia123 den april 7, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
