Bergenstreffet

Fredag dro jeg rett fra jobb og til strikketreff i Bergen. Vi holdt til på et hotel ved flyplassen og ca 80 gale strikkedamer hadde tatt turen hit. Lørdag var det tid for utflukt til Hillesvåg ullvarefabrikk.

Først var det omvisning i fabrikken. Vi fikk se utstyret som ble brukt til alle prosesene som trengs for at ulla skal bli til garn.

Etter omvisninga var det tid for «litt» shopping i butikken! Resultatet av det får dere se i morgen. Til sist må jeg bare vise fram de fine ullfigurene som en av de ansatte hadde laget.

Resten av helga koste vi oss med skravling, god mat og litt garnkjøp hos de som hadde stand på hotellet. Turen hjem gikk fint uten forsinkelser, så da må jeg bare få takke  Spøt-Oline for et superkoselig vel gjennomført treff!

~ av wia123 den mai 3, 2011.

Én kommentar to “Bergenstreffet”

  1. Hyggelig med bilder fra turen! Gleder meg til å se garnet ditt… Jeg har stappet mitt innimellom resten av nøstene og hespene og må si at ingen bønn fikk et kraftig tilbakeslag…

    Takk for laget!

Legg igjen en kommentar

 
