18. mai

Da er vi tilbake til hverdagen igjen. Vi har feiret 17. mai og vi har feiret yngstegutten sin 18 års dag ( 16. mai). Vesla kom hjem etter feiringa og hadde hatt en super dag til tross for noen regnbyger. Jeg og Tassen var også med og gikk med toget opp til skolen. Vi kikket litt på aktivitetene der før vi gikk hjem igjen. Mange intrykk for en lite hund.


Endelig fikk jeg sydd i knappene på veslas kortermede jakke. Mønsteret er fra Sandneshefte 1106, forsidemodellen. Jeg har strikket størreslse S i orginalgarnet Mandarin Petit på pinner 3 og heklet kanter med heklenål 2,5.

Et bilde av ryggen, hele jakken er i enkel rillestrikk uten sidesømmer.

Her et nærbilde av heklekanten på ermet. På ene skulderen skulle det hekles flere blomster med blad og bær. Jeg syntes det ble litt for voldsomt så jeg heklet en enkel blomst og 2 blader.

~ av wia123 den mai 18, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
