Det går i rosa og grønt

Jeg rakk ikke å bli ferdig med sist ukes ufo, men jeg fikk sydd på det siste ermet og nå holder jeg på å sy inn beleggene foran på jakken.

Det første bildet viser vrangen og det under her viser samme kant fra retten. Jeg regner med å få jakken ferdig i løpet av helga, må bare kjøpe en litt lengre glidelås.

På mandag ble jeg endelig ferdig med kanten på Veslas tunika, 15 cm rillestrikk på pinner 2,25 tar sin tid. Nå har jeg byttet til pinner 2,5 og det føles som å strikke på tømmerstokker. Tunikaen strikkes i lila og rosa Wollmeise.

I går kveld var jeg på møte i Dukkemakerforeningen og der laget vi små vesker pyntet med perler. Min er langtfra ferdig enda.

~ av wia123 den juni 1, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
