Bursdagsgave til mor

For første gang er jeg ferdig med en bursdagsgave en hel uke før den stor dagen. Jeg har brukt opp det siste nøstet mitt med Mink-garn og det ble enda et Annies shawl. Denne gangen har jeg nesten fulgt mønsteret til punkt og prikke. Nå ligger det nede i kjelleren og tørker seg.

På tirsdag var jeg på strikkekafe og dit hadde jeg med meg de 3 hespene med Gjestal sitt Tindegarn med tencel. 2 av hespene fikk jeg til en bursdag et tidligere år og så har jeg kjøpt til en 3,dje farge. Jeg skal prøve å få til en vest til Vesla av det. Er litt pussig å sitte i 27 graders varme og hekle på en vest i tykt ullgarn, men det kommer nok kaldere tider. Dessuten er det greiere med et slikt hekletøy enn å strikke i varmen. Her en smakeprøve på mønsteret.

 

~ av wia123 den juni 10, 2011.

Én kommentar to “Bursdagsgave til mor”

  1. Så flott gave du har strikket. I minkgarnet blir det sikkert superlett og nydelig.
    Så skjønne farger det er i den vesten du holder på med. Jeg har aldri prøvd Tinde-garnet, men jeg har kjent på det flere ganger. Kjennes så deilig ut.

    Ha en fin pinsehelg.

Legg igjen en kommentar

 
