Ukens ufo er et babyteppe jeg strikket i fjor vår. Det manglet en kant for ikke å se så kjedelig ut. Jeg har lett gjennom bomullsrestene mine men klarte ikke å finne noe av det flerfargede som jeg trodde ville passe.  Så kom jeg til å tenke på restene i Mor Åsegarn som jeg hadde liggende, og turkis var den helt rette fargen. Jeg heklet bare en enkel kant med staver i dobbelt garn. Det ble absolutt prikken over ien.

Jeg er endelig ferdig med en mønsterrapport på juniDUSSENE, må nok få opp farten litt mere skal jeg bli ferdig med sokkene før måneden er over.

~ av wia123 den juni 21, 2011.

Én kommentar to “”

  1. Så kjekt å få unna en ufo, det ble veldig fint. 🙂
    Sokkene blir nok superlekre, spennende å se hva dere strikker på i den duss’en. :-))
    Ha en flott kveld. 🙂

Legg igjen en kommentar

 
