Strikker sokker jeg

Hva skjer her da… jo , jeg strikker sokker. De må jo være ferdig innen månedsslutt og det er ikke mange dagene igjen til det. Slik så de ut i morgest, og nå er jeg ferdig med den andre helen. Da er det bare resten igjen.

I forbifarten klarte jeg å ta et bilde av orideen min som etter en dvale nå blomstrer for tredje gang.

~ av wia123 den juni 25, 2011.

3 kommentar to “Strikker sokker jeg”

  1. Ååh, det blir noen nydelige sokker det! Herlig farge og fint mønster:)
    Det er alltid like stas når man får orkideer til å blomstre igjen, min favorittblomst:D

  2. Ja min favorittbloms her også. Har akkurat den samme som du og den blomstrer villig her også. Snakk om å bli hekta på blomster!!

    Sokkene er jo bare utrolige. Sånn tolmodighet har ikke jeg…

    God helg videre.

  3. De sokkene er utrolig stilige! Kjenner det klør litt etter sokkestrikking nå, men får prøve å holde ut til jeg er ferdig med lappeteppene mine =)

Legg igjen en kommentar

 
