Endelig ferie

Siste arbeidsdag var i går, og i dag er det faktisk sol. Den siste uken har vært innholdsrik og hektisk, har vært både på strikkekafe på Villa Italia og på spinnetreff. Som buss-strikk har jeg denne uken hatt juli DUSSene. Restesokker av første rang. Etter at de var ferdig montert i går kveld hadde jeg en brukbar haug med trådenser.

Jeg brukte pinner 3 og 6-tråds sokkegarn på disse. Enkelte av restene mine var så små at jeg ikke fikk  strikket hele «blendingen» med dem. Så her er det ferdige resultatet, absolutt fargerikt.

Og så må jeg bare vise et bilde med sokkene på mine føtter. Jeg har jo sansen for restesokker så disse måtte jo bare bli mine!

~ av wia123 den juli 9, 2011.

3 kommentar to “Endelig ferie”

  1. Fargerike og flotte sokker.

  2. Så artige sokker!!:D Skikkelig gla’sokker det der:D

  3. Utrolig flotte sokker. Ser ut som jeg må grave fram smårestene mine jeg også. Deler du garnet i to før du starter eller hvordan gjør du det?

Legg igjen en kommentar

 
