Julekjole

Da er julekjolen til tantebarnet ferdig. Drops baby 16-25 strikket i flerfarget Fabel og ensfarget Eddagarn fra Viking. Størrelse 12-18 mnd. Tantebarnet skal få den til bursdagen si i november så jeg kan ikke vise bilder med frøkna inni.

I går la jeg opp til feriestrikketøyet mitt, et nytt plagg fra Sandneshefte 1106. Denne gangen er det en jakke til meg selv og jeg strikker den i kashmirgarnet jeg kjøpte i Bergen i april.

~ av wia123 den juli 17, 2011.

3 kommentar to “Julekjole”

  1. Så nydelig kjole! Helt klart julekjole men ikke for julete, bare skjønn:-D

  2. Kjempefin kjole! Nydelig farge og kjempefint mønster! Tenker mottakeren blir veldig glad for denne!

  3. Knallsøt julekjole! Du lager mye fint ser jeg.

Legg igjen en kommentar

 
