Olive

Et besøk sist helg endte med at jeg la opp til en Olive. Jeg  strikker av NewZealand lammeull og bruker en mindre pinnestørrelse enn oppskriften tilsier. Jeg valgte 2 gråfarger til min, og må si jeg har vært veldig spent på om den ville passe meg eller datteren. I kveld hadde jeg nådd under ermene og var klar for prøving. Og jeg tror den kommer til å passe meg bra. Mulig jeg må legge inn noen fellinger, men det får vi ta etter hvert.

Jeg har også begynt på en ny ufo. Denne gangen er det hekling av dukker i Paris bomullsgarn.

~ av wia123 den august 7, 2011.

Én kommentar to “Olive”

  1. Olive’n din blir kjempefin. Likte fargevalget 🙂

Legg igjen en kommentar

 
