Litt nytt og enda litt nytt

Endelig har jeg begynt på månedens DUSSer. Jeg har funnet frem rester av Perfect, og strikker på pinner 3,5. Jeg fant ut at jeg måtte ha meg noen fler par ullsokker til jeg skal på fjelltur om litt over en uke. Nærmer meg hælen på den første sokken.

På Ravelry har Stephen West startet en mystery shawl kal, og i dag måtte jeg bare kjøpe mønsteret jeg også. Den begynte 1. august så jeg ligger litt etter, men er ferdig med den første delen. Jeg strikker i Wollmeise natur og Die auster og i Cherry Tree Hill, Supersock select, Old Rose .

Olive har ligget litt i ro i dag, men jeg har kommet et stykke nedenfor ermene på den. Har straks brukt opp 100g.

 

~ av wia123 den august 11, 2011.

4 kommentar to “Litt nytt og enda litt nytt”

  1. Så mye fint du har på pinnene!

  2. Så fine sokker og koselig blogg du har.

  3. Så deilig at det ikke bare er meg som holder på med mange ting på en gang. :O)

    God helg!

  4. Takk for kommentar på bloggen min 🙂 Jeg liker både fargen og garnet veldig godt selv også. Så mange spennende ting du hadde på pinnene, gleder meg til å se hvordan mysteriesjalene dere strikker blir til slutt, spennende 🙂

Legg igjen en kommentar

 
