Søndagsnytt

I helga har jeg tatt frem mitt plantefargede garn og lagt opp til votter. Når man har 50g av hver farge så er det ikke så lett å finne på hva å strikke av det. Farnet er beiset med Alun. Det gule nøstet er farget med blåbær pluss Cu. Det grønne nøstet er farget med reinfann pluss mellomblå (indigo).

Endelig har jeg klart å bli ferdig med det første ermet på Oliven, så her går det sakte, sakte men dog fremover.

~ av wia123 den august 28, 2011.

Én kommentar to “Søndagsnytt”

  1. Utrlig flotte farger du har! Jeg har noen smånøster med plantefarget garn selv jeg tenkte jeg skulle lage votter av. Og voter får man jo alltid bruk for! Ha en fortsatt flott søndag.

Legg igjen en kommentar

 
