Ny ufo på gang

I går var jeg nede i kjelleren og hentet opp en ny ufo. Denne gangen er det hånddukker fra sesam stasjon, strikket i Free Style. Ser ut til at jeg hadde planlagt 2 sett dvs 6 figurer totalt.

Votten min ligger her fremdeles, nærmer meg tommelen på første votten. Må nok strikke begge samtidig, for er ikke sikker på om jeg har nok garn i de valgte fargene. Og de to vottene bør jo være like.

~ av wia123 den september 14, 2011.

4 kommentar to “Ny ufo på gang”

  1. Så herlege figurar! Lykke til! Kjekt å få ferdig litt ufoar. Vottane vert flotte og.

  2. Åååå så artige semsam-figurer. Minner om barnetv da jeg var liten. 😉

    Klem Mona

  3. Hei, vet du om sesam stasjon heftet er mulig å få kjøpt?

  4. Heftet er nok ganske gammelt, men du kan jo ta kontakt med Dale og høre.

Legg igjen en kommentar

 
