Duss sept.

I går ettermiddag felte jeg av den siste sokken på dussparet for september. Dette blir mine sokker. Strikket i Opal doktorfisk på pinner 2,5 mm. Mønsteret er Carolina .

Jeg gjorde ingen forsøk på å få de to sokkene like. Det værste jeg vet er når man prøver å starte på samme plass i fargerapporten på nøstet, og så blir det ikke likt likevel pga ulik strikkefasthet eller litt ulik lengde på rapportene.

Innimellom så strikkes det på votter med selburoser og på Max Mekker. Han har fått ansiktstrekk og fin lomme bak nå.

~ av wia123 den september 17, 2011.

2 kommentar to “Duss sept.”

  1. Synes det var kult med ulikt mønster jeg 🙂

  2. Flotte sokker. Spennende genser. Ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

 
