En liten oppdatering

Vottestrikkingen min er sånn litt innimellomstrikk. Den ene votten er nå ferdig felt av og den andre votten nærmer seg avfellingsstart. For å få nok garn så måtte jeg ta en tredje bunnfarge til det midterste partiet. Så da ble det 3 bunnfarger og grå mønsterfarge. Skal skrive ned hva de enkelte fargene er laget av, når vottene er ferdige.

På siste strikketreffet så fikk vi  2 garnnøster og en lueoppskrift som velkomstgave. Jeg hadde ikke pinner som passet så lua ble først påbegynt her forje kvelden. Ypperlig busstrikk dette. Er straks ferdig med lua nå.

Sesamfigurene blir nok ferdige snart de også, men jeg hadde litt ekstra hjelp her forleden kveld. Lille hunden elsker å tygge på mykt strikk og å dra utover garnnøster. Uheldigvis så hadde han fått tak i toppen til Alfa, Og slik ble hun seende ut etterpå. Det kunne gått mye verre og jeg skal nok få ordnet dette ganske lett uten at det blir synendes.

~ av wia123 den september 22, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
