A&C lue

Ferdig med en lue etter Arne & Carlos sitt mønster til Lys i mørke aksjonen. Strikket i Free Style på pinner 3,5 og 4,5.

Og så kan jeg vise at jeg endelig er ferdig med begge ermene på Oliven min. Da er det bare å fortsette på selve bolen, har kommet ca 10cm på den,

Har så vidt fått begynt på selve hånmønsteret på vottene mine også. Hjerteborden er ferdig.

~ av wia123 den oktober 6, 2011.

4 kommentar to “A&C lue”

  1. Den lua ble veldig fin. Jeg tenker jeg også skal strikke noen slike. Og så fine dillesokker du har strikket, en artig along.

  2. så flott lua ble! er det fra det nyeste heftet til gutta?

  3. Så fin hue! Og der minna du meg på at eg kjøpte det heftet + garn i vår, har lege i skapet sidan. Får ta å leite det fram – takk for inspirasjon!

  4. Flott lue! De kollenvottene i ett tidligere innlegg var knallfine.

Legg igjen en kommentar

 
