Sesamavslutning

Da kan jeg endelig etter en treg avslutning, vise fram det siste settet med Sesamhånddukker. Fikk ikke tak i mere av samme blåfarge til Max Mekker, så da brukte jeg heller et annet garn som jeg hadde liggende en rest av. Disse er litt større enn de forje da jeg har gått opp til pinner 3,5. Ellers så er disse også strikket i FreeStyle. Nå er nok mønsteret på disse lagt bort for godt.

 

Sist fredag kom det andre mønsteret i den norske sokkedillen. Siden jeg hadde bursdagsselskap her, så gikk jeg ikke inn på PCen før på lørdag morgen. Og DA var det allerede et par som var ferdige med sokkene. Så her ble de fleste andre planer lagt til side og strikkepinnene funnet fram. Startet først med et cenillegarn, men måtte bare rekke opp. Så fant jeg i et Jærbo mellanraggi og strikket på. Så disse sokkene ble påstartet 9 om morgenen og avsluttet før jeg krøp til køys utpå kvelden. Strikket på pinner 3.

 

Og dette er virkerlig flettesokker, med fletter både foran og bak. Et nydelig mønster laget av Kate.

~ av wia123 den oktober 12, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
