Tiden går…fort

Høsten er virkerlig kommet nå. Bladene har fått fine farger og innimellom finværet blåser og regner det godt. På søndag var jeg ute på et lite fotooppdrag, og her er jordbærplantene mine.

Søndagens oppdrag var egentlig å få stablet opp veden som var lempet inn i garagen, kan jo bli en fordel å få kjørt inn bilen når snøen kommer. Her er jeg halvveis i jobben. En times tid etterpå var all veden på plass.

Når jeg først hadde tatt med meg kameraet ut, så må jeg jo vise fram den fine trappa og grinden som jeg fikk til bursdagen min. Grind måtte vi jo selvsagt ha så Tassen kan få være ute på verandaen.

Ei ny lue er akkurat ferdig, denne gangen i blåturkis og hvit, forsatt rester av FreeStyle og Arne&Carlosmodell.

Og så har jeg funnet fram årets «adventsstrikkekalender» til meg selv. Jeg skal gjøre ferdig Jean Greenhowes julekrybbe som jeg så smått begynte på i 2005. Jeg strikker den i Silja. Har en kasse full av enkle nøster i alle farger tiltengt julekrybben. Håpet er at jeg kanskje kan få med meg noen flere på denne strikkingen. Her er det jeg har gjort.

Her er et bilde av hele krybben.

~ av wia123 den oktober 19, 2011.

3 kommentar to “Tiden går…fort”

  1. Krybben ser veldig fin ut hittil hvertfall!

  2. Den krybba var jo kjempeflott!! Lykke til videre med den, skal bli spennende å se den ferdig:)

  3. Ser du har «dratt i gang» dette på Hobbyboden, finn eg mønster til denne julekrybba der ein plass??

Legg igjen en kommentar

 
