Lue på lue

Lua er ferdig og Vesla stilte som vanlig opp som modell. Arne&Carlos modell i rester av FreeStyle pinner 3,5 og 4,5.

Bestemte meg i går for flettemønsteret på jakkeermet til gutten. Jeg satser på en enkel flette med et par vridde masker i sidene. Vrangborden er strikket på 3mm og resten på 4mm. Bruker Peer Gynt.

~ av wia123 den oktober 27, 2011.

4 kommentar to “Lue på lue”

  1. Superfin lue. Likte godt mønsteret på jakke-ermet 🙂

  2. Flott lue! Den jakka tror jeg blir flott også. Ha en finfin fredag!

  3. Lua ble veldig fin, og det tror jeg jammen at jakkeermet og resten av jakken også blir.
    Lur ide det der med sparing for hvert garnnøste som blir brukt opp, nesten så jeg kunne ha tenkt meg å gjort det samme her i huset, for det kunne jo ha blitt noen kroner av det.
    Ha ei fin helg.

  4. Oi for en kul lue! Likte fargene du har brukt velding godt 🙂

Legg igjen en kommentar

 
