Oliven er ferdig

Har  tatt meg en feriedag i dag, litt godt midt i en hektisk uke. Her før solen stod opp var jeg og Tassen ute en tur og tok noen bilder fra terassen vår.

I går kveld felte jeg av Oliven min, og nå på morgenen har jeg festet trådene.

Genseren er strikket i medium grå og antheracite new zealand lammeull, på pinner 2,5 og 3. Jeg har brukt maskeantallet til største størrelse og målene til den mellomste størrelsen. Jeg har tatt inn litt vidde i sidene på bolen. Fargene er mest riktige på bildet over.

~ av wia123 den november 9, 2011.

6 kommentar to “Oliven er ferdig”

  1. Oliven din var kjempe flott…Flott farge…Har lyst å strikke den til meg selv også ,men er nok litt redd for at den nok ikke blir så kledelig til med siden jeg er en av de formfylte,…hehe.

    Vottene under var også kjempe søte…Og grisen var sååå fin:)

  2. Så flott den var. Passet perfekt

  3. Flott bilde og nydelig genser

  4. Nydelige bilde, og Olive var veldig flott.

  5. Den var kjempefin!

  6. Kjempefin Olive! Denne har eg på to do lista mi og, men lenger enn det har eg ikkje kome. ;)Ønskjer deg ei fortsatt fin veke og ei fin helg.

Legg igjen en kommentar

 
