Tur til Riga og en engel

Sist helg var jeg i Riga for første gang. Vi bodde midt i gamlebyen og fikk med oss mangt på våre spaserturer rundtomkring. Her et bilde fra et av markedene.

Et par garnbutikker fant vi også på vår vei. Denne hadde spesielt fin utsmykning, strikket sådann.

Her er et bilde av en av de mange kirkene, tatt en sen kveld. Nydelig stemning.

I dag har jeg lovet å gi ut del 4 i julekrybben. Jeg har ikke sagt noe om hva det skulle være, men nå skal dere få se: En «selvkomponert» engel og i tillegg et esel fra et annet Jean Greenhowe hefte. Engelen er jeg akkurat ferdig med. Jeg har brukt basisoppskriften for selve engelen og så improvisert for å lage vinger og en bok.

Her ser dere hvordan vingene ser ut bakfra.

~ av wia123 den desember 8, 2011.

Én kommentar to “Tur til Riga og en engel”

  1. Jeg har aldri vært i Riga, men har hørt det er fint der. Morsomt å se dekorasjonen for strikkebutikken. Snakk om gjennomført!

    Engelen var nydelig!

    Ønsker deg en fin adventstid 🙂

Legg igjen en kommentar

 
