Juleproduksjon

De  fleste av dere er kanskje ferdig med å lage julegaver nå 7 dager før jul? Vel som vanlig er jeg litt treg, men de flest julegavene er klare. I helga går det i julekuler, skal strikke opp alle før jeg fyller dem. Må selvsagt gå på jakt etter fyll først. Strikker noen med sølv og gulltråd, men den er litt tynnere så det tar litt lengre tid.

 

Er par sokker ble ferdig i går. Også disse har en liten flette på siden. De er strikket i Online 6-tråds på pinner 3mm.Str 39 – 40.

~ av wia123 den desember 17, 2011.

2 kommentar to “Juleproduksjon”

  1. Så flotte julekuler! Hadde jeg hatt bedre tid før jul skulle jeg gitt disse et forsøk jeg også.
    Annelive

  2. Synes det er veldig flott med julekuler i litt utradisjonelle farger, og dine var jo kjempefine!!

Legg igjen en kommentar

 
