Kuler og krybbe

I går ble den siste kula strikket ferdig, og 10 stykker er mere enn nok for min tolmodighet. 6 av dem er allerede pakket og sendt avgårde.

 

I dag har jeg fått ferdig de 3 viktigste figurene i krybba, vel Jesusbarnet var jo allerede ferdig. De er strikket i Silja på pinner 3mm. Oppskrift av Jean Greenhowe. Montering går ganske greit når man kommer igang, men du som man gruer seg på forhånd. Ellers så blir det nok jul i år også. Bakte smultriger i går, så nå er det 7 sorter i huset + peppermyntekonfekt.

~ av wia123 den desember 20, 2011.

6 kommentar to “Kuler og krybbe”

  1. Flotte julekuler.
    Morro med hjemmelaget julekrybbe 🙂

  2. Eg har så langt kome til heile TO kuler :p
    Ellers er eg berre beundrar av desse flotte julekrybbene 😉

  3. Flotte kuler!
    Har 4 snart 5 selv nå, kjempe gøy 🙂

  4. Bare innom for å ønske deg en EVENTYRLIG herlig Jul og kos deg og ikkje minst:NYT dagene sammen med dine ❤

    Go`Juleklem fra Vibbedille ;))

  5. Hei!

    Eg har leita etter oppskrift på julekrybba, men finn den ikkje. Har du tips om kor eg kan finne den ? Har lyst å prøve meg på denne til neste jul.
    Mvh RK

Legg igjen en kommentar

 
