Godt nyttår

Nytt år og masse nye muligheter. Jeg ble som vanlig ikke ferdig med alt jeg hadde tenkt før rakettene ble skutt opp. Men i 2011 klarte jeg faktisk å slanke lageret av garn med i underkant av 1 kg, likevel er det mere enn nok å ta av. Jeg tok noen bilder av deler av lageret i går kveld.

 

Her er store deler av sokkegarn og WM, samt en kasse full med Silketweed.

Her er endel alpakka, superwash og noe hånspunnet.

Her er en kasse babyull, en kasse silja, en kasse bomullsgarn og poser med bomull, Perfect og Silja.

I jula har vi kost oss med endel klassiske julefilmer og en gammel vesternserie, Alias Smith and Jones. Minner fra barndommen!

 

Jeg har også funnet fram endel ufoer som skal være med på en ferdigstillingsalong, ferdig til påske. Spent på om det går bra.

 

 

~ av wia123 den januar 3, 2012.

Én kommentar to “Godt nyttår”

  1. Godt nytt år! Ja her har du litt av et garnlager. Da er det jo ikke så mye jeg har da likevel! He-he! Men tenk alt det flotte du kan produsere i 2012.

Legg igjen en kommentar

 
