Nye prosjekter i det nye året

Bellavottene til Vesla er ferdige, og de ble riktig tykke men myke for det. Strikket i Viking naturgarn på pinner 5,5mm. Det gikk med 3,5 nøster. Vesla hadde selv plukket garnet fra hyllen min.

Her er et nærbilde av vesten i Puno som jeg holder på å strikke til meg selv. Utrolig mykt garn og på pinner 6mm går det ganske fort dersom en har tid til å sitte nedpå.

Har endelig fått startet på «den siste julegaven» for i fjor. A&C dukke til lilleprinsessa som ikke kommer tilbake til Norge før i neste uke. Er snart ferdig med det første beinet og så har jeg begynt på en kjole.

~ av wia123 den januar 4, 2012.

2 kommentar to “Nye prosjekter i det nye året”

  1. Godt nyttår, wia! De vottene så skikkelig deilige ut! Er også spent på å se dokka di ferdig – fargene tiltaler meg i alle fall! 🙂

  2. Nydelige votter!! Og den vesten må jo bare bli superdeilig 🙂

    Moro å få en titt i garnlageret ditt også, så litt kjent ut det der…. 😀

    Ønsker deg ett godt nytt – og kreativt – år 2012 😀

Legg igjen en kommentar

 
