Snart er dukken ferdig

Ble litt stopp på dukken når jeg skulle strikke sammen armer og kropp. Hadde det ikke helt klart hvordan jeg skulle polstre oppstivingen for hodet. Men nå har prinsessen kommet tilbake fra utlandet og gaven skal snart overrekkes og da må jeg bare strikke på.

Så i går kveld gikk jeg på med krum hals og nå er det bare å få laget øynene og strikke ferdig. Jeg har strikket hendene litt tynner, for å gjøre det enklere for mottakeren når hun skal skifte klær på dukken.

~ av wia123 den januar 12, 2012.

Én kommentar to “Snart er dukken ferdig”

  1. Dukka blir fin… det kan jeg se allerede nå. Stå på.

Legg igjen en kommentar

 
