Vest i Puno

I går falt jeg for fristelsen til å kjøpe meg noen tulipaner, rosa og hvite. Det blir straks litt koseligere med blomster på bordet og varme i vedovnen.

Da har jeg satt i knappene i vesten min. Strikket i Puno fra Rauma på pinner 6. Mønsteret står i Heftet Rauma alpakka 10.

~ av wia123 den januar 22, 2012.

6 kommentar to “Vest i Puno”

  1. Så fin vest. Tenker den er god og varm, puno er jo en drøm av et garn. Tulipaner er så vakre, og så knirker de så fint

  2. Nydelig vest og flotte blomster!

  3. Nydelig vest og herlige tulipaner.
    Trur jeg må skrive tulipaner på min handleliste til imorgen.
    Pernilla

  4. Der er vesten ferdig ja. Nyyyyydelig:)

  5. Kjempefin vest! Fine tulipaner og. Jeg har i grunnen ikke vært noe glad i blomster før nå lenge etter at jeg ble voksen. Det er først nå jeg har oppdaget hvor fint blomster er. Tulipaner er veldig fine 🙂

  6. Hei – titter innom for å beundre de vakre tulipanene og den rålekre vesten din. Ha en flott søndagskveld =)

Legg igjen en kommentar

 
