Luefin

Da ble vi enige jeg og Vesla, om hvordan lua skulle være. Det ble ingen dusk på denne, men det er helt greit. Her finner du mønsteret. Jeg har brukt pinner 3,5 og 4,5 og gjort den litt mere baggy.  Strikket i Dale FreeStyle i rosa, grått og hvitt. Garnet ble innkjøpt for å strikke en annen lue, men så lenge Vesla ble fornøyd så spiller ikke det noen rolle.

Kanten på lua er dobbel og strikket i hvit inni.

Og så er jeg tilbake på gamle ufoer, planen er jo å få unna en del av dem til påske, men det er ikke så lett når andre prosjekt står i kø.

~ av wia123 den januar 28, 2012.

9 kommentar to “Luefin”

  1. Det ble jammen ei flott lue. Herlig duse farger. Lykke til med UFO’ene dine også =)

  2. Den lua var stilig! Herlige farger ja 😀

  3. Den ble kjempefin. Og julekrybba, den sliter jeg også litt med å bli ferdig med. Har to konger igjen, men det går jo så trått. Men det kommer jo en jul til neste år også, vi kan jo håpe? Kjempetiltak av deg å dra i gang krybba

  4. Flott lue i myke søte farger.
    God helg.
    Annelive

  5. Så flott lue i lekre farger!

  6. Fin i hvitt også 😉 Dette ble virkelig en god lue, jeg vurderer å strikke enda en…. Ha en fin helg videre!

  7. Flott lue, og lekre farger. Ingenting er vel bedre enn at de håpefulle får det som de vil ( om ikke alt for ofte) 🙂

  8. Ah, der ble jeg (atter en gang) påminnet om at jeg snart må begynne på dne luen. Den ble veldig fin i de fargene! Selv tror jeg at jeg skal strikke en forenklet versjon, men har ikke bestemt meg for fargene ennå.

  9. Det må vera ei varm og god hue, med dobbel vrangbord 😉

    Egentleg er det vel helst no me skulle ha byrja på alt julepynt og slikt, for då hadde me iallefall hatt god tid og antageleg ikkje enda opp med like mange ufo’ar.. Slik er det her i heimen 🙂

Legg igjen en kommentar

 
