Så feil kan man ta

Jeg holder på å strikke en babydress og har begynt på beinene. På første beinet klarte jeg å lese 9 omganger grønt og så 21cm strikk. Når jeg skulle begynne på det andre beinet klarte jeg å lese rett, det stod 9cm grønt. Det blir litt forskjell det! Her ser dere begge beina etter at jeg har rekt opp ca 7cm hvitt. Skal strikke dem sammen slik og så ta opp det grønne etterpå.


Broderiet ligger ved siden av meg og jeg prøver å sy litt hver dag. Jeg er ferdig med de lyse fargene og mangler bare noen gule stjerner og den mørkeblå himmelen på denne delen av broderiet. Stoppet litt opp med stjernene for det er etpar feilsting på venstre side. Jeg må prøve å få tatt opp disse før jeg syr stjernene.

~ av wia123 den februar 1, 2012.

Én kommentar to “Så feil kan man ta”

  1. Huffda – sånn kan det gå. Alltid kjedelig å oppdage feil – Det kan jeg skrive under på, for jeg gjør dessverre ofte feil =/
    Ikke annet å gjøre enn å rette opp – Lykke til med det =)

Legg igjen en kommentar

 
