Moro med nytt

I helga har jeg prioritert å strikke på babydressen. Man vet jo aldri når slike små finner det for godt å komme. Er kommet til det andre ermet. Etter endel studier av oppskriften har jeg oppdaget at diagram og bilde ikke stemmer over ens. Skal jeg følge diagrammet må jeg flere ganger kappe mønstertråden og flytte den over til motsatt side av arbeidet. Mulig jeg prøver å bruke 2 farger i mønsteret.

På fredagen var jeg på strikkekafe og da måtte jeg bare legge opp til noe nytt. Dette skal bli en jakke til min datter.

Og så i går ble fristelsen for stor og dette prosjektet ble påbegynt. Tiden får vise hva det blir til.

~ av wia123 den februar 5, 2012.

2 kommentar to “Moro med nytt”

  1. Så kjedelig når det er krøll med mønsteret. Den jakka ser kjempefin ut. Håper du viser den fram når den er ferdig 🙂

  2. Her hva det mye fint på gang!
    Så kjedelig når man får problemer med mønstret.
    Kos deg vider med prosjektene dine i en ny kreativ uke!
    Pernilla

Legg igjen en kommentar

 
