Feil på feil

Da har jeg rekt opp dukketøyet og begynt på nytt. Her er starten på jakken. Har begynt på buksen også for å ha noe å strikke på bussen. Når jeg er ferdig med dette settet skal jeg finne fram resten av Smart-garnet og laget dukketøy av det også.

 

Jakken til gutten har jeg lagt fra meg for noen dager. Må rekke opp begge ermene for han skal ha en annen flette på dem, og forstykkene blir for små med flettene så de må også rekkes opp. Da er det bare ryggen som jeg kan si jeg er ferdig med. Hadde håpet å bli ferdig i løpet av måneden, men da må jeg slutte å rekke opp hele tiden. Skal prøve å komme igang med forstykkene igjen i helga.

 

Datterens jakke går heller ikke helt uten problemer, måtte rekkke opp 7-8 cm på ryggen da jeg oppdaget at jeg hadde glemt av den siste fellingen i sidene. Sånn går det når en overser et lite ord i oppskriften. Nå er ryggen strikket opp på nytt og jeg er klar til å fortsette på det andre forstykket, så da går det ganske bra.

~ av wia123 den februar 17, 2012.

2 kommentar to “Feil på feil”

  1. Det opprekkingsgreiene er noe skikkelig møkk…. Jeg er inni en sånn periode selv for tiden… Selv de enkleste ting greier jeg å gjøre feil på… Har ferie en uke, og begynner å skjønne at jeg virkelig trenger den 🙂 God helg!

  2. Huff så kjedelig med opprekking. Men så blir det jo veldig fint til slutt, da =)

Legg igjen en kommentar

 
