Det ble rosa

Den rosa jakken til datteren er ferdig, mangler bare å kjøpe knapper. Den er strikket etter en Sandnesoppskrift i noe jeg tror er Duett. Jeg har strikket halskanten 5cm kortere enn oppskriften, høy hals og 3/4 ermer blir for rart for meg. Må vente til Veslas bursdag i mars for å få vite om den passer, da kommer nytt bilde.

Har planer om at jeg skal rekke å gjøre ferdig BB-settet i februar også. Mangler bare et par ermer og noe montering, så det bør gå. Var nesten ferdig med det ene ermet og så oppdaget jeg at jeg hadde øket feil.

~ av wia123 den februar 28, 2012.

3 kommentar to “Det ble rosa”

  1. Nydelig jakke og jeg gleder meg til å se BB settet ferdig,herlige farger du har valgt å strikke det i.
    Ha en flott dag.

  2. Denne jakka ble kjempefin!! Tenker du er spent på å se om hun liker den 🙂 Kjedelig når man nærmer seg mål på noe og oppdager man har gjort feil. Bern there, done that, og mange ganger til skal det bli tenker jeg….

  3. Rosa er jo veldig vakkert – og jakkemønsteret er kjempefint. Da må resultatet bli kjempeflott! Godt jobba =)

Legg igjen en kommentar

 
