En fredagskveld

Ble ikke noe montering på meg, fredagskvelden er man litt sliten. Så isteden har jeg fortsatt på guttens jakke. Jeg har kunn et bilde og en lignende jakke å gå etter, så det har vært mye opprekking. Har gjort ferdig det ene forstykket og skal straks starte fellingen på det andre. Regner med å sy sammen bolen i morgen. Har rekt opp det ene ermet til vrangborden og regner med å få strikket litt på det i morgen også.

Tok med meg mitt nyinkjøpte Falk-garn på bussen i dag. Det viste seg at jakken jeg så er strikket i Daletta og bare en lignende genser er strikket i Falk. Så da har jeg strikket prøvelapp og regnet strikkefasthet i dag. Skal strikke den på pinner 3 på det ensfargede og 3,5 på mønsteret, synes det passer best til garnet.

~ av wia123 den mars 2, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
