Et hundeliv med strikketøy

Tassen er en liten luring som smetter oppi sofaen når han tror ingen ser han. Men avogtil blir han tatt på fersken!

 

Jeg har brukt noe gammelt garn, Gjestal Naturgarn og Evilla plategarn, for å strikke et teppe til Tassen. Virket som det var greit å ligge på!

 

I går var jeg på strikkebursdag og da fikk jeg strikket litt på Falkjakken min, er ferdig med fellingene nå.

 

Min kjære venninne har vært en tur i Danmark og kjøpt med garn og oppskrift til meg. Å velge ut fra fargekart på nettet er en risikosport, men dette ble supert. Gleder meg til å begynne på denne jakken.

 

Snart er det påske og i år er planen å strikke en påskehare. Jeg har liggende et enslig gult nøste som passer perfekt, og med litt orange til genser og ører må det bli en bra påske i år.

~ av wia123 den mars 18, 2012.

Én kommentar to “Et hundeliv med strikketøy”

  1. For en søt hund!!! Mange kjekke prosjekter du har på gang, jakken og fargen på garnet fra Danmark var rett og slett nydelig 🙂

Legg igjen en kommentar

 
