Tilstå synder

Da har jeg fått veid opp og tatt bilder av garninnkjøpene på Bergenstreffet. Det ble 1056g pluss en gave.  Jeg kjøpte 2 hesper Ask og en hespe nydelig raggsokkgarn. Raggsokkene er snart ferdigstrikket. I tillegg ser dere her gaven min som er en hespe nydelig duo silkeull.

 

Og så kjøpte jeg litt BC-garn, Semilla som skal bli en jakke og SilkbloomFino som skal bli et lite sjal.

~ av wia123 den mai 13, 2012.

6 kommentar to “Tilstå synder”

  1. Så fint garn! 🙂 Bekjennelsestråder er noe av det beste… Da vet jeg både at jeg ikke er den eneste som har latt meg friste, samtidig som jeg på ny lar meg friste… Haha… Lett påvirkelig mener du…?

  2. Det er jo rene skatte eventyret !!!

    Åååå for en fin blogg du har med mye inspirasjon !
    Du tar jo så fine bilder !
    Ha en fin søndag. Her kommer jeg nok innom oftere.

  3. Dine synder er tilgitt. 🙂 🙂 Kjempefine farger.

  4. Slike synder tilgis fort, det er jo nødvendige ting 😉 Synes alt fra BC garn ser så deilig ut….

  5. For en herlig samling garn du skaffet deg, fine farger. Ja, det blir nok noe deilig klær etterhvert av de.

  6. Så mye nydelig garn – Ingen grunn til skyld og skam. Kos deg masse 🙂

Legg igjen en kommentar

 
