Siste par ut

I runde 6 i SockMadnessen gikk jeg ut. Kom til helene på disse sokkene før gruppevinneren var ferdig. Nydelig mønster og siden sist lørdag har jeg kost meg med å gjøre dem ferdig.

 

Sokkene er strikket i Regia Cotton Surf color  på pinner 2,5. Dette er deilige sommersokker, akkurat passende til meg.

 

Her en detalj av mønsteret, dersom du ser godt etter ser du perlene.

 

I morgen skal jeg ha et minikurs i kontstrikk. Så da har jeg satt igang med et lite prosjekt i restegarn.

~ av wia123 den mai 28, 2012.

Én kommentar to “Siste par ut”

  1. Flotte sokker 🙂
    Kontstrikking er en morro teknikk, jeg elsker å kontstrikke

Legg igjen en kommentar

 
