Tjorvens nye tunika

Da er jeg ferdig med prøvelappen min i kontstrikk. Rakk akkurat å bli ferdig før jeg startet kurset i går kveld. Så her stiller Tjorven i sin nye tunika, og jeg har klart å bruke opp sokkegarnrester. Tunikaen er strikket på pinner 2,5 med 5 masker i hver rute. Garnet er Arwetta og Online sokkegarn samt litt hvit bambino babyull.

~ av wia123 den mai 30, 2012.

Én kommentar to “Tjorvens nye tunika”

  1. Kontstrikk er så imponerende! Har store planer om å prøve meg på det etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

 
