Tunika til meg selv

Da er den siste trådenden festet og lpakkatunikaen min er ferdig. Strikket på pinner 3 og 3,5 i DSA alpakka Mirasol etter et Sandnesmønster som stod på trykk i Familiens julehefte 2011. Garnet ble kjøpt på Gardermoentreffet, var det i 2008? Så her i huset lar vi garnet modnes før det brukes. Håper virkerlig jeg slipper å bruke denne nå i sommer, men gleder meg til å ta den på til vinteren.

~ av wia123 den juni 4, 2012.

5 kommentar to “Tunika til meg selv”

  1. Den er lekker 🙂 liker de fargene så godt 🙂 herlig .

  2. Åååååå! Superduperkul!!!! Grattis med nydelig nytt plagg!

  3. Tunikaen ble kjempelekker 🙂

  4. Kjempefin tunika !

  5. Så fin den ble ferdig! Fargene er utrolig fine altså! Håper også at du ikke kommer til å trenge den i sommer, men den kommer jo til å være utrolig deilig utover høsten! 😀

Legg igjen en kommentar

 
