Litt av hvert

Har vært litt på farten i det siste, men nå har jeg litt forskjellig å vise fram. I går var jeg på busstur og da måtte jeg finne i et strikketøy som passet for busskjøring. Valget falt på en topp av Kim Hargreaves kalt Jasmine. Den skal strikkes i et bomullsgarn, men jeg prøver meg med en peppermynteprins-meis.

Jeg har også fått byttet bort litt bomullsgarn og fått tilbake en meis og Eddagarn. Trekkking XXL-nøstet på bildet er en premie i Sock Madnessen, fikk den for fine «rosesokker».

Jeg har endelig kommet igang igjen med vesten i Tensel garnet Tinde fra Gjestal. Garnet ble kjøpt på siste  Ørskatreff.

En siste kopptue ble det før jeg ga bort bomullsgarnet. Denne gangen ble det ei blå med spetter på pinner nr 4,5mm.

~ av wia123 den juni 10, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
