2 gule og 2 grønne

Da har mine 4 nøster Panda babyull blitt forvandlet til et Fanasett til BB og et prematurteppe.Mønsteret er fra Rauma Småstrikk3 modell 2. Teppet er strikket på pinne 4,5 og det har fått en heklet kant av 1fm,1lm rundt seg.

Luen er snøret sammen i toppen.  Settet er til en av dukkene som er kjøpt inn til et av krisesentrene som Strikk i Ørska donerer til.

På hver skulder er genseren lukket med 2 knapper for å få den lett av og på. I knappeglassene mine lå det 4 grønne knapper som passet perfekt til denne genseren,

~ av wia123 den juli 9, 2012.

Én kommentar to “2 gule og 2 grønne”

  1. Skriver kommentar her også jeg 🙂 VELDIG, veldig fint. Jeg gir meg selv en uke på å komme igang med prosjektet! Fortsatt god sommer.

Legg igjen en kommentar

 
