M for montering

I dag var dagen for montering. Kanter og isying av glidelås på Falk-jakken min stod på programmet.

Og det gikk bra. Nå ligger bolen her ferdig montert. Var veldig spent på å prøve den, siden det er brukt Falk isteden for Daletta så har jeg jo måttet justere maskeantall endel under veis. MEN den passet perfekt, så nå gleder jeg meg til ermene blir ferdig.

I går kveld mens jeg satt og strikket kantene på jakken og surfet på nett, så kom jeg over en genser jeg har sett på mange ganger før. Den heter Driftwood, og som en liten påskjønnelse midt oppi all monteringen så var jeg nede en tur på hobbyrommet og fant i garn til denne. Et flerfarget FBL Dazzle sock og ufarget Cashmerino sokk.

~ av wia123 den juli 12, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
